Kawaleria przybyła!

Sezon się kończy, pomysłów na nowe mety, kompozycje czy taktyki w sieci nie brakuje. Niezależnie jednak jaki nie będzie styl gry dobra Smuga w drużynie jest zawsze mile widziana; duży burst damage, wysoka mobilność czy potencjał do rozpraszania wrogów zawsze jest w cenie. Dziś przedstawiamy Wam kilka porad i rzeczy na które należy zwracać uwagę podczas gry Tracer.

 

Movement

Mignięcia zwane również blinkami pozwalają Tracer poruszać się bardzo szybko po każdej poziomej płaszczyźnie, jednak trzeba korzystać z nich rozważnie. Smuga ma tylko trzy ładunki mignięcia w zapasie, a czas odnowienia pojedynczego ładunku wynosi 3 sekundy. Kluczem do dobrego movementu jest wyczucie czasu. Najefektywniej jest wyładować cały magazynek na przeciwniku od tyłu, mignąć przed niego w tym samym czasie przeładowując i starać się znów znaleźć się na jego plecach. Generalnie ze względu na małą ilość zdrowia gra Smugą skupia się na tym by trafiać i nie dać się trafić.

Aim

Tracer jest jedną z tych postaci które zwyczajnie wymają dobrej celności. Jednak w przeciwieństwie do WidowMaker czy McCree Smuga nie zabija na strzał w głowe i nie strzela flickshotów. Należy skupiać się na dobrym prowadzeniu myszki po głowie przeciwnika, zlewając ruch przeciwnika w ruch naszej myszki. Ważne w tym jest przewidywanie ruchów wroga i nadążanie za nim. Bardzo pomocnym w tym przypadku może być trenowanie śledzenia głowy botów podczas blinkowania by nauczyć naszą pamięć mięśniową dobrze podążać za celem.

Priorytety

Pistolety pulsacyjne Tracer są świetną bronią na krótki dystans, mają spory rozrzut ale zadają spore obrażenia świetnie więc powinna kontrować tanki; duże łatwe cele. Jednak jej możliwość szybkiego poruszania się i zakradania na plecy umożliwia jej również eliminacje healerów. Często właśnie do tej drugiej roli jest przywiązana Tracer, jednak to na kim się skupiamy powinno wynikać z kilku czynników:

  • Poziom naładowania naszego ulta
  • Kompozycja w jakiej gramy
  • Kompozycja przeciwko jakiej gramy

Cel powinniśmy dobierać w zależności od tego czego najbardziej potrzebujemy my i nasza drużyna. Strzelanie do Wieprzka pozwoli nam naładować ulta znacznie szybciej i łatwiej niż na chociażby Zenyattcie. Jeśli mamy w drużynie Genjiego to możemy walkę z healerami pozostawić jemu samemu skupiając się na rozpraszaniu tanków, jednakże jeśli towarzyszy nam Żołnierz lepiej będzie zostawić mu ostrzeliwanie tanków samemu skupiając się na healerach i sianiu zamieszania na tyłach.

Specyfika mapy

Nasza Brytyjka daje sobie radę na każdym trybie i mapie jednak specjalne dobrze sprawdza się na mapach z przejęciem dwóch punktów. Szybkie ominięcie ”choke pointa” (np. bramy na Volskayi czy przejścia na Anubisie) i odciągnięcie przeciwników w kierunku punktu ułatwi naszym kompanom wejście i nawiązanie walki na punkcie.

Similar Posts