Żegnamy się z starym Przegrzaniem

W końcu po kilku wcześniejszych zapowiedziach na serwerach PST pojawił się odświeżony Torbjörn. Zmiany choć niedrastyczne mogą zupełnie odmienić obecną metę gry.

Największą i najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest rework Przegrzania. Od teraz szwedzki inżynier zamiast aktywowania trzeciego poziomu wieżyczki, zyskania dodatkowych punktów pancerza, zwiększenia prędkości ruchu i częstotliwości strzelania będzie rozpraszał z swojego mechanicznego ramienia kałuże płynnego metalu. Ult ten będzie zadawać dodatkowo zwiększone obrażenia przeciwnikom z armorem.

Prezentacje nowej zdolności możecie zobaczyć poniżej:

 
Kolejną ważną zmianą jest rework wieżyczki. Nie istnieje już podział na trzy poziomy, od razu po postawieniu wieżyczka znajduje się na dotychczasowym drugim poziomie.

Ponadto krasnolud może nią rzucać, co pozwala na instalacje wieżyczki w dotychczas nie dostępnych miejscach. W związku z usunięciem poprzedniego ulta wieżyczka już nie osiąga trzeciego poziomu. Jak to wygląda możecie zobaczyć poniżej:

 
Kolejną zmianą jest zwiększenie prędkości pocisków z jego głównej broni z 60 do 70 i zmniejszenie czasu potrzebnego na przeładowanie broni z 2.2 do 2 sekund, zaś w przypadku jego alternatywnego trybu ognia (mówiąc kolokwialnie z jego shotguna) zmniejszono czas między strzałami z 0.8 do 0.6 sekundy, zmniejszono ogólne obrażenia z 150 do 125, zredukowano również obszar rozproszenia strzału.

Ostatnią umiejętnością pozostałą do omówienie jest jego nowe ”E”. Torbjörn już nie może rozdawać pancerza, zlikwidowano również system zbierania złomu. Zamiast tego nową umiejętnością jest swojego rodzaju wariacja jego poprzedniego ulta. Dopancerzenie bo tak zwie się nowa umiejętność będzie przyznawała na 5 sekund dodatkowe 150 punktów pancerza, dodatkowe 30% szybkości ataku, poruszania się, przeładowywania jak prędkości ataku młotkiem. Wszystko to będzie można używać co 12 sekund. Umiejętność możecie zobaczyć poniżej:

 
Co myślicie o odnowionym Krasnoludzie? Zmiany wpłyną pozytywnie na gameplay czy wręcz przeciwnie? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach.

Similar Posts