Koniec goats’ów, powrót dive mety?

Kilka dni temu na serwerach PTR pojawił się patch druzgocąco zmniejszający możliwości Brigitte.

Odebranie możliwości stunowania przez bariery pozbawiło szwedkę cennego narzędzia kontroli tłumu, wręcz kluczowego podczas gry w kompozycji goats.

Nowa zmiana balansu nie zdążyła jeszcze zawitać na serwery główne gry, a już została zapowiedziana kolejna, jeszcze bardziej osłabiająca ofensywę Brigitte łatka:

Patch przewidziany na najbliższy poniedziałek redukuje obrażenia Shield Bash’a (Rąbnięcia Tarczą) z 50 do 5. Zdecydowanie osłabi to jej skuteczność przeciwko oponentom takim jak Smuga czy Genji.

Co ciekawe inna zdolność Brigitte otrzymała buffa. Jej pasywna zdolność Wsparcie zapewniająca leczenie sojuszników poprzez zadawanie obrażeń korbaczem została nieco nieco skorygowana.

Zmniejszono jej czas odnowienia z 1.5 do 1 sekundy, zwiększono czas trwania w którym pobliscy sojusznicy otrzymują leczenie z 5 do 6 sekund, co przełożyło się na zwiększenie maksymalnej ilości leczenia którą sojusznicy mogą otrzymać po jednym ataku córki Torbjörna z 80 do 100.

Widać w tym wszystkim tendencję do uczynienia Brigitte bardziej skuteczną w leczeniu drużyny, aniżeli w zadawaniu obrażeń i stunowaniu przeciwników jak do tej pory.

Przed nerfem nie umknął również Doomfist.

Cztery dni temu wprowadzono na PTR pierwsze zmiany obejmujące zmniejszenie zasięgu Fali Sejsmicznej z 20 do 15 metrów jak również skrócenie z 3 do 0.6 sekundy czasu bezwładności bohatera po użyciu ciosu podbródkowego.

Dziś pojawiła się zapowiedź kolejnych nerfów zmierzających na PTR.

Od poniedziałku na serwerach PTR Fala Sejsmiczna nie będzie już powodować utraty kontroli w powietrzu trafionym celom.

Inaczej wygląda sprawa ulta którego zmiany ciężko jednoznacznie uznać z buff bądź nerf. Zwiększono promień mniejszego koła (tego w którym Meteor zadaje najwięcej obrażeń) z 1.5 do 2 metrów. Równocześnie zmniejszono maksymalne obrażenia zadawane przez tą zdolność w pozostałej części koła z 300 do 200, zachowując mechanizm opadania obrażeń wraz z odległością od centrum.

Jak myślicie jak te zmiany przełożą się na metę w Overwatch? Zachęcamy do podzielenia się zdaniem w komentarzu.

Similar Posts